Koordinátor esküvőre
Az esküvő megmentője lehet az esküvői koordinátor.
A tapasztalat azt mutatja, hogy sok pár szívesebben szervez és keresgél szolgáltatókat saját maga. Élvezi a helyszín kiválasztását, a szolgáltatók keresgélését, a torták kóstolgatását, a meghívók szövegezését és minden egyéb, a nagy nap sikeréhez szükséges feladatot is, mint a nyitótánc tanulását. Azonban az esküvő napján már szeretnék a teljes figyelmüket maguknak és párjuknak szentelni és ilyenkor merül fel lehetőségként az esküvői koordinátor felkérése.
Az esküvőszervező feladatát sokszor a párok maguk végzik el, hiszen szerveznek és megkeresik a legjobb szolgáltatókat. Azonban az esküvő gördülékenységét is biztosítani kell valakinek. Erre a posztra jellemzően Ceremóniamestert vagy Vőfélyt keresnek a párok, de ha nincs szükségetek népies rigmusokra és mulattatós játékokra, az esküvői koordinátor is leveheti a terhet a vállatokról. Ő azért van, hogy a nagy napon segítse a vendégeket és informálja őket a következő programról, választ adjon a kérdéseikre és a veletek előre egyeztetett részletes forgatókönyv alapján levezényelje az esküvőt.
Amikor tehát elsősorban a nagy napon szorultok segítségre és csupán azt szeretnétek, hogy aznap valaki a segítségetekre legyen, esküvői koordinátort tanácsos felkeresnetek.

A koordinátori munka az alábbi részfeladatokból tevődik össze:
- ingyenes konzultáció személyesen vagy online
- segít összeállítani a tökéletes forgatókönyvet
- a forgatókönyv alapján koordinálja a vendégeket
- felmerülő problémák megoldása - eseti probléma megoldás - az ifjú pár, örömszülők bevonása nélkül
Az igazán jó esküvői koordinátor precíz, kreatív és profi, aki a lényeges és az apró részletekre odafigyelve válik a Ti fületekké és szemetekké.
Ha szertartásvezetésben is segítségre van szükségetek, keressetek bizalommal!